PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
MEDIA
ORGANIZATOR
 
Prelekcja
Efektywne przywództwo, a zmiana postaw pracowniczych
Joanna Szybisz | Saint Gobain Dystrybucja Budowlana
| Greń Communication Sp. z .o.o.
Mariusz Słapa | Greń Communication Sp. z .o.o.

14.40-15.20
Projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. "Sukces oparty na wiedzy– Rozwój kompetencji kluczowych pracowników mazowieckich firm, dla nowoczesnej gospodarki", nr umowy UDA-POKL.08.01.01-14-007/08-00

Aktualne realia rynkowe stawiają profesjonalistów zajmujących się zarządzaniem personelem przed wieloma dylematami. Podczas naszego wystąpienia wraz z Dyrektorem ds. Personalnych Saint- Gobain Dystrybucja Budowlana postaramy się poszukać rozwiązań kilku kluczowych problemów z jakimi boryka się przywódca: jaki wpływ na budowanie postaw pracowniczych ma efektywne przywództwo? Rola Menedżera jako lidera talentów potrafiącego wywrzeć pozytywny wpływ na zespół. Jak kształtować pożądaną kulturę organizacyjną? Stosować podejście zorientowane na ludzi czy na zadania? W chwili gdy pracownicy stawiają opór wobec wprowadzania kluczowych zmian w firmie, nie angażują się… powinniśmy skupić się na zmianie ich postaw czy na realizacji zadań biznesowych? Poświęcić więcej uwagi elementom ideologicznym takim jak misja i wartości a może systemowym czyli np. procesom?

Każde z rozstrzygnięć niesie za sobą pozytywne i negatywne konsekwencje. Wykład ma pomóc dokonać osobistych trafnych wyborów i przygotować HR menedżerów do roli Partnerów Biznesowych.
Biznes Menedżer z 14-letnim doświadczeniem zdobytym w renomowanych międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych, zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym. Założyciel i współwłaściciel firmy Polski Lek. Od 5 lat Partner i Konsultant w firmie Greń Communication. Specjalizuje się w projektach badawczych i doradczych realizowanych dla branży farmaceutycznej, finansowej i usługowej. Prowadził jako lider kilkanaście dużych projektów doradczych z obszarów badania kultury, zarządzania zmianą oraz przywództwa. Jego talent konsultacyjny objawia się szczególnie podczas prowadzenia zajęć o charakterze warsztatowym dla kadry zarządzającej. Ponadto, jest ekspertem w zakresie pozyskiwania oraz wykorzystywania środków unijnych w ramach funduszy EFS. Prywatnie, miłośnik egzotycznych podróży oraz pasjonat motoryzacji
Biznes Menedżer z 10-letnim stażem w zarządzaniu zespołami sprzedaży w międzynarodowych firmach FMCG oraz 6-letnim doświadczeniem w zarządzaniu biznesem doradczo-szkoleniowym.

Od 2003 roku związany z firmą Greń Communication.

Jako Menedżer ma na swoim koncie kilkadziesiąt projektów skierowanych na podnoszenie efektywności zespołów sprzedaży, które realizował wraz z kilkunastoosobowym zespołem konsultantów i trenerów.

Jako Konsultant z pasją realizuje projekty rozwojowe dla kadry menedżerskiej wyższego szczebla.

Prywatnie, realizuje misję poznawania świata wraz z rodziną, a każdą wolną chwilę spędza z ulubioną książką lub aktywnie na łonie natury.
Saint Gobain Dystrybucja Budowlana
Saint-Gobain Dystrybucja Budowlana (SGDB) powstała 30 października 2004 r. w wyniku połączenia firm: Raab Karcher Materiały Budowlane – ogólnopolskiej sieci hurtowni materiałów budowlanych oraz La Plateforme Polska - sieci marketów budowlanych dla profesjonalistów. 1 września 2007 r. do Saint-Gobain Dystrybucja Budowlana zostały przyłączone dwie kolejne firmy: Cortina – wiodący dystrybutor płytek ceramicznych oraz PUM Polska – specjalistyczna sieć sprzedaży materiałów z zakresu instalacji wewnętrznych, sieci zewnętrznych i drogownictwa. W lutym 2008 roku na rynek w Polsce wprowadzono nowa markę SFIC, która specjalizuje się w systemach suchej zabudowy wnętrz oraz w izolacjach. Wszystkie połączone firmy zachowały swoje marki handlowe i w chwili obecnej w ramach Saint-Gobain Dystrybucja Budowlana działają 4 sieci sprzedaży: Raab Karcher (z rozwijającą się marką SFIC), Platforma Materiały Budowlane, Cortina oraz PUM.
Greń Communication Sp. z .o.o.
Greń Communication - jesteśmy firmą specjalizującą się w szkoleniach z zakresu wpływu i komunikacji interpersonalnej, adresowanymi do menedżerów i handlowców. Doświadczenia szkoleniowe pod marką Greń zbieramy od 1991 roku. Zrealizowaliśmy ponad 500 projektów, przeszkoliliśmy 55 000 osób. Nasz zespół składa się wyłącznie z psychologów biznesu oraz byłych menedżerów wywodzących się z korporacji międzynarodowych. Poprzez pracę zespołową psychologów i byłych menedżerów oraz dzięki wnikliwej diagnozie potrafimy zaprojektować każde szkolenie tak, aby było ono dopasowane do potrzeb biznesowych, a jednocześnie jak najbardziej satysfakcjonujące dla indywidualnego uczestnika.
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?
        
 
Pobierz ofertę
Zostaw swoje dane i pobierz ofertę: