PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
MEDIA
ORGANIZATOR
 
Prelekcja
Badania Satysfakcji Pracowników: bo zadowolony pracownik buduje zadowolenie klientów…

14.00-14.40
W wyst±pieniu chciałabym pokazać pozornie daleki zwi±zek pomiędzy zadowoleniem pracowników a zadowoleniem klientów. Z reguły badanie poziomu zadowolenia pracowników ogranicza się do my¶lenia o co najwyżej zatrzymaniu dobrych ludzi w firmie czy zmniejszeniu rotacji. W zwi±zku z tym badania te s± często lekceważone szczególnie przez Zarz±dy firm i HR prowadzi o to często przegran± walkę. Nowym znaczeniem badania satysfakcji klientów jest powi±zanie zadowolenia pracowników z budowaniem zadowolenia klientów, co może wydawać się abstrakcyjnie odległe. Otóż, jak się okazuje w organizacji, w której mamy zespół zadowolonych z pracy ludzi poziom obsługi klientów jest w naturalny sposób na bardzo wysokim poziomie.
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?
        
 
Pobierz ofertę
Zostaw swoje dane i pobierz ofertę: