PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
MEDIA
ORGANIZATOR
 
Tematy (10)

Zaangażowanie ma znaczenie! – wyzwania w budowaniu pożądanych postaw wśród pracowników 2010

David Zinger | David Zinger Employee Engagement Associates

Zaangażowanie pracowników jest kluczowym podejściem, metodą oraz sposobem zarządzania i pracy w nadchodzącej dekadzie. Zaangażowanie pracowników to autentyczne relacje osób zatrudnionych, przekładające się na konkretne rezultaty liczące się zarówno dla organizacji, jak i dla jednostki.

Zaangażowanie pracowników jest to sztuka i nauka autentycznego angażowania personelu w strategie, role, działania, w organizacji,...

Prezentacja najnowszych wyników badań w obszarze budowania zaufania wobec pracodawcy

Maria Zakrzewski | Great Place to Work Institute Polska

Czy warto inwestować w zaangażowanie pracowników? - najnowsze trendy na rynku polskim - Panel ekspercki

Maria Zakrzewski | Great Place to Work Institute Polska
Beata Wojciechowska | Mars Polska Sp. z o.o.
Katarzyna Dąbrowska | Great Place to Work Institute Polska
Andrzej Woźniakowski | Instytut Pracy Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - magazyn redakcja
Paweł Berłowski | Usługi Dziennikarskie Paweł Berłowski

Z szacunkiem…;-) czyli jak sprawić, aby organizacja na co dzień żyła swoimi wartościami?

Katarzyna Lorenc | 4 business&people Sp. z o.o.

Celem prezentacji jest pokazanie rzeczywistego procesu świadomej diagnozy, rozwoju i monitorowania postaw menedżerskich w DHL Express (Polska) z jej blaskami i trudnościami. Pokażemy, jakie narzędzia i metody sprawdziły się w precyzyjnej diagnozie stanu początkowego oraz postępów. W czasie wystąpienia zajrzymy za kulisy tej zmiany i pokażemy jak pozyskiwaliśmy jej ambasadorów, jak ją komunikowaliśmy oraz wdrażaliśmy na co dzień oraz jakie...

Zacznij od postaw pracowników, jeśli chcesz oceniać potencjał firmy!Strategia wzmacniania pozycji rynkowej na przykładzie Toyoty i Eurobanku.

Barbara /Kuźma/ | Euro Bank S.A.
Małgorzata Barejka | FPL Sp. z o.o.
Anna Krasowska | Toyota Motor Manufacturing Poland sp. z o.o.

W roku 2009 dwie znane każdemu Polakowi firmy postanowiły we współpracy z FPL zbadać, jakie nastroje, oczekiwania i postawy charakteryzują ich pracowników. Czy wartości, które firma głosi, są tymi samymi, które postrzegają pracownicy?

Eurobank przeprowadzał badanie pierwszy raz, pod hasłem „Eurobarometr’09 – nasze lustro”, natomiast Toyota postawy pracowników bada cyklicznie od kilku lat. Każdą z firm...

Efektywne przywództwo, a zmiana postaw pracowniczych

Joanna Szybisz | Saint Gobain Dystrybucja Budowlana
| Greń Communication Sp. z .o.o.
Mariusz Słapa | Greń Communication Sp. z .o.o.

Projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. "Sukces oparty na wiedzy– Rozwój kompetencji kluczowych pracowników mazowieckich firm, dla nowoczesnej gospodarki", nr umowy UDA-POKL.08.01.01-14-007/08-00

Aktualne realia rynkowe stawiają profesjonalistów zajmujących się zarządzaniem personelem przed wieloma dylematami. Podczas naszego wystąpienia wraz z Dyrektorem...

Rola komunikacji wewnętrznej w budowaniu pozytywnych postaw pracowników

Beata Rożek | TESCO Polska Sp. z o.o.

Podczas prezentacji podjęta zostanie tematyka komunikacji wewnętrznej w organizacji, na przykładzie firmy Tesco Polska sp. z o.o.. Celem prelekcji jest zaprezentowanie, w jaki sposób komunikacja wspomaga biznes w firmie o bardzo zróżnicowanym portfolio profili pracowników, a także odpowiedź na pytanie jak poprzez działania w ramach komunikacji wewnętrznej, można budować postawy, zaangażowanie oraz promować pożądane zachowania (zarówno na...

Budowanie kultury organizacyjnej wspierającej kształtowanie postaw pracowników na przykładzie Money Expert S.A.

Witold/ /Moszyński | Money Expert S.A.

Case study zaprezentowane podczas wystąpienia bazuje na doświadczeniach instytucji finansowej, która w dobie spowolnienia gospodarczego idąc niejako pod prąd, zamiast zwalniać pracowników, aktywnie rekrutuje, dynamicznie rozwija aktualne i buduje nowe sieci sprzedaży, wyraźnie zwiększając przy tym swoje zasoby ludzkie, co z kolei niesie za sobą szereg wyzwań. Uczestnicy wystąpienia poznają w oparciu o model wypracowany w firmie, wpływ kultury...

Pozafinansowe motywowanie pracowników

Ewa Bernacka | Nowe Horyzonty Świat Sukcesu

Gratyfikacje pozafinansowe w odczuciu pracowników kształtują wizerunek firmy jako dbającej o własny personel. Wyzwalanie w pracownikach tak pożądanej przez firmę wydajności, bardziej efektywnej pracy, zaangażowania i kreatywności powinno dotyczyć pracowników wszystkich poziomów, w tym „podstawowego”. Bez nich nawet najlepsza kadra zarządzająca może sobie nie poradzić. Warto więc przyjrzeć się temu, jak zaprojektować pozapłacowy...

Jak efektywnie zarządzać zaangażowaniem pracowników organizacji?

Ewa Banaś | Nowe Motywacje Sp. z o.o.
Andrzej Trutkowski | Nowe Motywacje Sp. z o.o.

Zaangażowani pracownicy to źródło trwałej przewagi konkurencyjnej. Wielu menedżerów stawia sobie pytanie jak to osiągnąć: jak z biernych i niezaangażowanych pracowników uczynić zaangażowanych i jak utrzymać w dłuższej perspektywie zaangażowanie tych, którzy są zaangażowani.

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów wzbudzania i podtrzymywania zaangażowania jest dopasowanie działań motywacyjnych szefa do indywidualnych potrzeb...

 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?
        
 
Pobierz ofertę
Zostaw swoje dane i pobierz ofertę: